Saturday, November 26, 2011

Holiday lewat malam...

Assalamualaikum

Dalam kepala duk ingat nak gi holiday je 
sampaikan orang call bagitau suh pegi Kuantan setlekan network Telekom Shut Down pun aku dah happy gile...Rasa macam kenyang je walaupun sehari puasa..nak makan pun dah takde selera tapi nasi beriyani habis licin 

Makan sambil bedebar kot2 orang call gtau network dah ok...dalam hati duk berdoa moga2 network tu terus shut down sampaila kami gerak kuar dari tengganu coz dah confirm2 takkan uturn balik kan..dasyat kan aku...

sampai sana around 11pm..setle semua 1am..dah penat sangat, terus pegi cari hotel kat area Kuantan..walla dapat hotel murah, Rm118 semalam Diamond suite, tapi kettle rosak, takpe la bukan nak minum pun...

dah check in hotel, sekali restoran die dah close..perut lapar lagi..decide pegi McD je, teringin nak makan bubur ayam..

agak darat sebab tak penah pegi Kuantan, just lalu je, so pusing2 seluruh kawasan bandar Kuantan cari Mcd..penatnye, McD tak jumpe pun...lepas tu decide tanye je la staff 7e..sekali McD die kat Teluk Cempedak, pusing 100 kali pun tak jumpe camni...

terus pegi Teluk cempedak around 2am..see 2am pegi teluk cempedak, aku bayangkan dah takde orang ni coz malam jumaat, meka2 kan keje hari jumaat...sekali mak aihhh ramainye orang, macam kat Batu feringgi, cume banyak gerai makan je, gerai jual2 takde...

huhu bubur ayam takde la plak..drive true aku tak berape suke la coz aku selalu tak sempat nak pk menu pe nak makan...sebab bile menu yg aku minte takde, aku take time nk pk perut aku nak makan pe...huhu, lame2 kang punye la ramai yg duk Q..so ikut kuar mulut je...

lepak kat teluk cempedak sampai 3am, terus balik hotel tidur..penatnye jadi co-pilot ni...

so itu je holiday lewat malam kami..huhu..besok pagi2 tak sempat nak soping moping coz ade tahlil kat umah my PIL...




menyesal tak makan kat sini...nampak macam best je..



area teluk cempedak, aku nak snap banyak2 takut ade yg ingat kami ni JAIP kan...




espikay hotel...kalo kamu2 semua kerja goment leh dapat diskaun 10@20%..lupe??..
best duk hotel ni, ade internet, tapi tak bawak laptop, h/p???...semua dah sedekah kat orang2 yang mencuri...





No comments:

Post a Comment