Wednesday, October 13, 2010

Pizza at Home..

Alamak kenapa saya malas sangat mahu masak minggu ni.....

Rutin balik keje terus masak, tapi minggu ni saya sangat malas masak, entah kenapa, saya sendiri tidak tahu...penat ke...tidak lah...bersemangat je buat soalan exam, 3 set dah setle 1 set je lagi...tapi bab masuk office dapur kat rumah ni malas sikit...semalam simple je masak, tidak penah buat sepanjang perkahwinan ini, masak tumis telur goreng...makn dengan sambal udang baring pedas...

Apa yang pasti malas....teruknyeee...

Malam ni awal2 lagi dah bagitahu en.fadzil dinner dengan pizza. ok je. lepas isyaq terus pegi kuala, pizza hut giant lebih dekat dengan rumah tapi tetap pegi kuala, sebab boleh pusing jauh2, tengok pantai, walaupun tidak boleh tengok sun settt....so malam ni dinner dengan pizza je dekat rumah..


island supreme large...

percaya atau tidak saya order large...makan berdua dengan kucing2...sekali sekala belanja gak diorang kucing2 makan fast food...kucing moden...

esok pastikan saya rajin masak....

2 comments: