Saturday, October 16, 2010

spending for.....shopping....

n Bum E has new stocks coming in....

gempak je...sebenarnya saya yang dah lama tak pegi ke jeans shop sampai tak tahu bila masa product ni sampai. sangat suka, siap try n buy....

like sebab butang die chomelll..sangat selesa..lembut..flexsible dengan body...lagi menambah koleksi jeans yang dah ciput sebab saya dah makin bam bam..

dah sampai rumah baru boleh snap jeans nih...nampak shape die lawa kan....jeans ni say beli dekat billion KB...sngat berbaloi harga nye around rm 120++..murah kalo banding kat Kt nih...ye kot atau saya yang tak tahu lagi.....

after ke billion terus melencong ke Kb mall...baru je masuk dah nampak Akemi ada bukak booth...ade sale lagi 70%..wahhh sangat murah...saya rembat yang nih 100% cotton queen fitted sheet set ade 1bedsheet, 2pillow cases, 1bolstercase n comforter...betul ke...betul la kot...n free 2 pillow washable..price b4 sale rm450++ n saya dapat kaw2 punye around rm80++..berbaloi2...sangat berbaloi sale dekat akemi nih yang satin pun kaw2 jugak sale..tapi saya lebih prefer cotton...

yang ni saya ke young collection...jumpa benda alah ni yang chomel...gift for....someone...earing

pelbagai bentuk earing chomelll....itu saja yang saya sempat shoping kat KB nih..shoping after akad nikah my friends...yang tu q dulu b4 post...next month insyaAllah datang lagi..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kelenguhan kaki menapak dalam Kb mall..kalo kat Kt lenguh pk nak menapak ke mana dalam shoping mall...tapi agak bagus kat Kt sebab kurang duit mengalir ke benda2 chomell...ye ke...

No comments:

Post a Comment