Thursday, July 22, 2010

Donut...donut...donut

Big Apple...Dunkin Donut...huarhhgg..kurang melekat dengan anak tekak saya...kalo kat Terengganu hanye ade Big Apple, tu pun sangatt jauh di Mesra Mall..dan memang tak melekat dengan anak tekak...mungkin ke tekak saya setting lain...ALIEn ke???....kalo orang lain sangattt suke ngan Dunkin Donut...Big Apple.....Big Aplle??..baru je beli minggu lepas..En.Fadzil yang habiskan..saya cume tengok jee...x sukeee

Ni yang saye sukee sangattt...Donut J.Co sangat sedapp dan sesuaii dengan anak tekak saya...bile lah En.Fadzil nak pegi KL lagi nih...En Fadzil silelah ajak saya pegi KL, tak pun kite pegi JB....

Sangattt sedapp...rase die lagi yummy berbanding ngan Big Apple dan Dunkin Donut...
yang snow tu memang mengancam...bagi setting tekak seperti saye leee....rase sejukk kat dalam mulut nih...mengidammnyeee....nape lah J.Co ni takde kat Terengganu???.....ermmmmm

2 comments: